linnerstuteri

Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Susanne Lindh - 3 mars 2009 18:08

I dag har jag haft ett späckat schema.Upp tidigt, fodra ponnysar och lägga ut ensilage, köra barnen till skolan, hem släppa ut hästar och rasta hundar en längre stund. Anledningen till all stress var att jag hade tid hos naprapat. Oj vad det var skönt efteråt!!! Några snabba ärenden i staden och så hem till veterinären som skulle besiktiga Jack inför licensieringen.

Jack gick igenom med glans. Veterinären var mycket förvånad över hur mjuk och böjlig Jack är, hon krullade ihop benet och sa att "det känns som jag kan böja hur mycket som helst", han gick helt rent efter och showade loss totalt ( han har upptäckt att det finns ston här oxå inte bara smågrabbarna han står ihop med).När veterinären senare gett Myrddin hans sista vaccin och skrev alla papper så sa hon flera gånger att hon tyckte Jack rörde sig fantastiskt och var så fin. Hon blev genast min nya favorit veterinär. Så nu är det bara att vänta in CEM-testet och skicka in ansökan. Nu väntar insläpp och lite mer träns-träning,och jag har inte beställt bett idag heller.Fy fy på mig!! och sen blir det tidig kväll för mig alltså!

Ovido - Quiz & Flashcards