linnerstuteri

Alla inlägg den 26 april 2009

Av Susanne Lindh - 26 april 2009 23:33

Jag har tydligen inte tillräckligt med ponnysar utan måste låna in oxå!! Ingrid Hagberg, Stuteri Sting, har varit så jätte snäll och erbjudit mig att få låna Simberg Sharon, mamman till min Symphony och dotter till min gamla Möllegaards Susie. Det är ett sto som jag velat köpa mer än en gång så det erbjudandet kunde jag inte tacka nej till. Sharon fick ett jättefint stoföl undan Cennen Schubert för en vecka sedan och nu har Ingrid varit så fantastiskt snäll och kört Sharon till Kenwood Right Royal för betäckning.

Alla får nu order att hålla tummarna för ett svart stoföl!!

Jag har lånat bilden på Rolle från Mia, Kållareds stuteri, den finns på hennes hemsida eftersom det är hon som importerat och fått han godkänd. Rolle ägs numera av Sanna Ottosson,Stuteri Design och jag hoppas att ingen tar illa upp utan ser det som reklam för en fin hingst för det är så det var tänkt.

Ovido - Quiz & Flashcards