linnerstuteri

Direktlänk till inlägg 18 juli 2009

Sec B dag!

Av Susanne Lindh - 18 juli 2009 01:19

I dag har Bitte och Anders varit och hälsat på. Vi har känt varandra sedan vintern 95-96 tror jag det var, när dom köpte Linners Shooting-Star av mig. Dom har köpt flera ponnysar av mig,men Linners Sukie och Brierdene Nadine har dom fortfarande kvar. Dom var jätte snälla och tog med Helles, stutteri Molina, nya sec B sto Locksley Hey Hallelujah, och jag åkte till Lillemon och hämtade hem deras Sukie. Det var jättespännande,och oj vad vi väntade för Hallelujahs föl ska vi samäga med Helle, och planen är att han ska visas om han är bra nog. Och vi blev så nöjda och glada när vi fick se fölungen. Mamman är också jättefin och rör sig jätte bra. Så dom fick komma in i en box och pusta medans vi gick ut och tittade på cobbarna och pratade. Tyvärr så skulle jag iväg och jobba natt som personlig assistent så tiden gick allt för fort och jag var tvungen att åka. Tack för hjälpen och det var super trevliht att se er igen!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne Lindh - 27 november 2010 20:45

Ibland undrar man mer än vanligt om man har en skruv lös, och jag kan säga att idag, när min gubbe och jag påpälsade till ögonbrynen, gick ut och började gräva fram gamla staketet för att sätt upp nytt, och det var 40cm snö, nästan -10 grader, snöfal...

Av Susanne Lindh - 24 november 2010 23:08

Försov mig i morse och blev väckt av att min veterinär ringde och frågade om vägarna var farbara. For upp och började kika ut genom fönstren, helt väck och nyvaken! Och tänkte att eftersom ingen annan var hemma så var det nog ok. Kl 8.00 var min gu...

Av Susanne Lindh - 22 november 2010 23:30

Har varit rejält sliten idag, man börjar tydligen bli gammal!! Var fortfarande full av inspiration efter Mr Millers föredrag och det kliade i fingrarna att träna uppställning, så Jackpot fick bli försökskanin, alla som känner mig, vet att säga att ...

Av Susanne Lindh - 21 november 2010 23:45

Så var man hemme igen efter avelskonferensen. Har haft en superhelg!!! Trevligt rese-sällskap av Micksarna, intressanta föredrag av Mr Miller som nog inte insåg vilken akut "trimmnings kris" som utbröt hos alla deltagarna, jag tror nog att jag kan ta...

Av Susanne Lindh - 18 november 2010 00:15

Kom hem sent i natt från jobbet och gick givetvis och väckte dom stackars nya Nebo fölen!! Med tanke på dom urusla bilderna som min familj i största välvilja mailat mig så väntade jag mig några krumma och märkliga vrak! Men blev mycket positivt överr...

Ovido - Quiz & Flashcards