linnerstuteri

Alla inlägg den 17 juli 2009

Av Susanne Lindh - 17 juli 2009 21:25

I morse startade jag dagen med en rivstart!! Jag åkte nämligen och mjölkade kor. Det var en stund sen, men tydligen som att cykla, man glömmer det inte. 20 talet snälla och lydiga kor var lagom för en ringrostig x-bonde. Så full fart hem, eftersom Monica och hennes vännina skulle komma och titta på Brenin. Jag satte ju ut annonsen på han en natt när jag var trött och allt kändes motigt, så allt jag skrev var; Stor, svart och stilig. Vilket faktiskt beskriver honom väldigt bra. Tycke upstod så nu ska han  bli rid och kanske kör vallack hos Monica som bor nästgårds med min Chihuahua vännina, så nu har jag två att hälsa på när jag åker dit. Sen var jag och id kollade 4 paintar och en shettis.. Det var en del ritande kan jag säga, men så lugna och fina hästar. Så fick jag veta att det finns en knall fin paint hingst och en duktig uppfödare i krokarna, det hade jag ingen aaaaning om innan.

Jag önskar Monica lycka till min Brenin och jag är säker på att du kommer att bli lika glad i han som jag är för han är en sån sötnos. Jag kommer med han så fort jag kommer hem från jobb......

Ovido - Quiz & Flashcards