linnerstuteri

Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Susanne Lindh - 2 juli 2009 00:43

Lorina betäcktes det först vi gjorde, hon var jätte snäll och stod jätte bra. Så skulle då surmajan Rhianon gå ut, hon grinade sig till att få gå med sina gamla kompisar. Så Jack stackars har stått inne hela dagen medans Rhianon går omkring och ser så nöjd ut med att vara med stoflocken. Planen är att betäcka Victoria i morgon och släppa ut Jack direkt efter. Annars har det inte hänt så mycket på hästfronten. Primrose och Twin provades idag oxå. Twin är 3 veckor sedan första betäckning på lördag så där håller vi tummarna att det inte visas brunst, Primrose ska ha varit brunstig runt den16.6 så henne kollar vi varje dag nu. Det har varit så varmt att ajg har ägnat mesta delen av eftermiddagen och kvällen åt att uppdatera hemsidan. Jag har skrivit till salu på hingstfölen, men ska försöka ta kort på Jaywalk och lägga in dom på till salu sidan. Men först måste jag bestämma vad jag ska ha för dom, och det är så svårt. Ägare och hemmet ÄR ju faktiskt viktigast...Owen smsade från Frankrike, det var kokhett där oxå. Han undrade när jag kom, och det kan man lura på för jag har varit på väg i över ett år nu, alltid är det något som måste göras, när jag jobbar har jag mest lust att var hemma och när jag går hemma och väntar på jobb har jag inte råd.. Desi Hand från Springfieldparc stuteriet har oxå frågat om jag inte vill komma och hälsa på så jag får kanske ta mig samman och försöka åka.....

Ovido - Quiz & Flashcards