linnerstuteri

Alla inlägg den 12 juli 2009

Av Susanne Lindh - 12 juli 2009 21:55

Gissa vem som sov länge idag!! Har varit några jobbiga dagar, men kuliga!! Primrose stod jätte bra och betäcktes, sedan släpptes både Jack och Primrose in hos stoflocken. Jag var lite orolig att Jack inte skulle låta Primrose vara i fred, ha ha där hade jag helt fel. Primrose följer Jack överallt helt stjärnögd och jätte kär. Jag har tittat till dom massor idag och även från sovrums fönstret och jag ser hela tiden en mörk fux rygg och en fuxrygg betandes nära varandra. Jack har ju inte fått gått med stoflocken men nu har han en egen kompis. Jag är så glad för hans skull!!!

Thea var här och hälsade på och visade upp lilla Nancy en sobelfärgad Chihuahua som hon köpt av oss och lille Nemo en Chihuahua hane hon inte köpt av oss. Hundarna lekte och vi drack kaffe och åt jordgubbar och hade det trivsamt.

Ovido - Quiz & Flashcards