linnerstuteri

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Susanne Lindh - 5 april 2010 17:15

   Idag mötte jag Annelie och åkte med henne hem för att titta på Jacks senaste dotter Särkens Lucy. Jag hade ju sett bilder på henne så förväntningarna var väldigt höga.

Laura och Lucy var ute på gårdsplanen och sträckte på benen när vi kom och jösses en sån fin unge!!! Jättevackert huvud, en lång fin hals med flott välvning och kraftiga ben. Att hon sen har en jättefin brun färg och en jättefin stjärn är ju en bonus.  Vi beundrade henne en lång stund och jag försökte ta lite bilder, men min telefon är så slö, så när den väl behagade ta en bild så var Lucy långt ur bild. Så min bild har jag stulit från Annelie...

 Hon är en riktig show-off Lucy, det ska bli väldigt intressant att följa henne i utställningsringen, för jag har en känsla av att det är där hon hör hemma....

Så klappade vi sec B stona Rosie och Spangles som båda är kalasfina ston och det ska bli väldigt spännande att få se deras föl efter Telynau Souza.

Så styrde vi kosan hem till mig och tittade på Jackie och Showman+ alla andra små och stora 4 beningar innan vi tog en snabb och kaklös fika.

Tack för titten och besöket. Jag har haft en knallbra eftermiddag, men jag är lite avundsjuk på din Lucy asså, Annelie

Ovido - Quiz & Flashcards