linnerstuteri

Alla inlägg den 1 april 2010

Av Susanne Lindh - 1 april 2010 01:00

Idag har den snälle Owen varit på snabb-visit och tittat på Jackie och resten av ponnyer och cobbar. Han tyckte Jackie var kraftig och fin, Showman var "very smart". Egentligen var han på väg från Stockholm till Göteborg, så han tog omvägen bara för att hälsa på, och det var ju väldans snällt av honom, Så vi tittade över hästarn, käkade middag och så skickade jag med han en årsbok så han hade något att läsa på färjan och så for han iväg.

Båda fölen har varit ute en stund idag, tyvärr stressar mammorna en del för dom vill gå med flocken, och springer mest så det blir inte så långa stunder åt gången, jag vill inte att fölen blir svettiga eller lägger sig ute.


Stort grattis till Särken- Annelie som fick ett  brunt stoföl i dag  Duktiga Jack som har inlett fölningsäsongen så bra med 2 stoföl av 2 möjliga. Nu hoppas jag bara arr Celebration kan få sin unge asap så jag hinner se bägge innan jag åker och jobbar.

Ovido - Quiz & Flashcards