linnerstuteri

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Susanne Lindh - 7 mars 2010 22:30

Sol!!! Fantastiskt skönt att de att det går mot ljusare och varmare tider.

Alla hästar släpptes ut och sedan fick jag ett mycket trevligt telefon samtal av Linners The Boss, Bosses nya ägare. Hon har anmält honom till utställningen i Ljungby och ville berätta det för mig, supergulligt av henne tyckte jag, för inget gör mig så glad som att höra från hästar man sålt eller fött upp, och jag tycker nog att jag har väldig god kontakt med dom flesta som jag "är skyldig till", men Bosse är ju omsåld, och då är det extra kul när dom hör av sig så att man inte känner att man har "barn" som är "lost in space"..

Bilderna är på Bosse som 2 åring och nu i februari. Fotograf Petra Fredriksson


Så avslutades häst dagen med lite led träning av Brenhines som jag bara blir mer och mer förtjust i, hon är fantastiskt snäll och lätt att ha och göra med....     

Ovido - Quiz & Flashcards