linnerstuteri

Alla inlägg den 23 september 2010

Av Susanne Lindh - 23 september 2010 00:00

Ute och gått promenad med fölen. Måste ju skärpa mig och träna dom även om Anna inte är med  Sa just det till Anna i helgen att när jag hade sec A så gick jag ut själv och tränade fölen innan föl-utställningen. Jag hade ett grimskaft runt rumpan på dom, men nu måste jag ha hjälp vad jag än ska göra!! Men det är väl så det är att bli gammal och lat!! I vilket fall så har Annas hjälp gjort massor, och när dom är så rediga att man kan gå ut med dom utan morsor så blir ju allt så mycket lättare. Gubben är fortfarande justerad även om han är hemma från sjukhuset.

Sen kom Linda och Distriktsveterinären för att fixa alla papper så att Millie Rose kunde åka med hem till Norge. Och så tittade vi på alla ponnysar och Cobbar och fikade.Så inatt var det en liten snäll ponny mindre,

Ovido - Quiz & Flashcards