linnerstuteri

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Susanne Lindh - 22 november 2010 23:30

Har varit rejält sliten idag, man börjar tydligen bli gammal!!

Var fortfarande full av inspiration efter Mr Millers föredrag och det kliade i fingrarna att träna uppställning, så Jackpot fick bli försökskanin, alla som känner mig, vet att säga att mina Cobbar är bortskämda är ingen överdrift, dom river och sliter i kläder, skosnören och blixtlås, rufsar i hår och slafsar i ansiktet mest hela tiden, så det här med att få en egen zon kändes väldigt frestande. Hittade inget kort spö, men en liten borste som vi har att sopa snön av bilen fungerade utmärkt, fast jag såg säkert ovanligt löjlig ut!

Och det fungerade! Efter en minut så kunde Jackpot stå "för sig själv" och stilla. Kanske, kanske jag slipper bli skickad på läger till Kållared av min gubbe nu.

Tränade mustangerna oxå, men stundvis var det mer att träna på att vara i SAMMA kyrksocken så där var problemen dom motsatta. Men dom kommer sig väldigt bra.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards